Limitless

Jag och syrran såg precis filmen LIMITLESS ,ååh den var skitbra! Ens hjärna använder ju bara 20% av sin kapacitet men han tog en drog så att han använde 100% och han blev sjukt smart och så. Sämst på att förklara jag vet men jag måste säga att jag är astaggad på att läsa och bli "smart" haha passar ju bra när skolan typ är över. Men ska nog seriöst gå och lägga mig och läsa en bok ;)
Imorn ska jag på statistjobb och sen åker jag till landet så det kommer väl något tidsinställt inlägg mitt på dagen och självklart kommer jag att skriva på morgonen och när jag kommit fram till landet ;D

Får verkligen hoppas att statistiken fungerar imorgon för jag vill ju se hur många som besöker ;´(


profilbilden på facet,har verkligen tröttnat på den! Måste byta! Jag och Nattis (syrran) kanske ska ut och fota lite på landet för det är ju så fint där men vi får se ;)
Armbandet är från min mammas webbshop PARLANN.SE för er som undrar ;D

Nighty night <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det var så lite så =)

2011-06-02 @ 22:57:02
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: NATHALIE

Okej tack :D lycka till imorgon! <33

2011-06-02 @ 23:30:52
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0